תקנון לחדר הכושר – המרכז הקהילתי בבית דגן

הנחיות למילוי הטופס:

תקנון לחדר הכושר – המרכז הקהילתי בבית דגן

1. כללי
1.1 כללים אלה באים להגן על אינטרסים של הצדדים; חברי חדר הכושר והנהלת המרכז הקהילתי בבית דגן ובא להסדיר גם את זכויותיהם וחובותיהם של מנויי חדר הכושר ואת כללי ההתנהגות המחייבים חדר הכושר.
1.2 הסכמתם המלאה של חברי חדר הכושר לכללים המפורטים להלן ומילוי אחר כל ההוראות הם תנאי מוקדם לחברות. הנהלת המרכז הקהילתי רשאית לבטל, או להשעות, או להפסיק חברותו של כל חבר עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, מסיבה אשר יש בה משום הפרעה לכלל בהתנהגותו, או הפרת משמעת חמורה, או אי ציות להוראות ההנהלה.
1.3 חבר בחדר הכושר – כל חבר אשר נרשם ושילם למרכז הקהילתי וברשותו תג מעבר (צ'יפ) בתוקף על שמו.
1.4. במקרה של קטין, על האפוטרופוס לחתום על כתב הסכמה והתחייבות.
1.5 החברים המשתתפים במתקני חדר הכושר, עושים זאת על אחריותם הבלעדית ואין הנהלת המרכז הקהילתי אחראית לכל תאונה, פגיעה אישית, אבידה, קלקול או נזק כל שהוא אשר יגרם לפרט או לרכוש בעת הימצאו בשטח. אנו ממליצים לבצע ביטוח לתאונות אישיות, טרם השימוש בחדר הכושר.
1.6 הכניסה לחדר כושר מותרת רק בהצגת תג מעבר (צ'יפ) אשר תוקפו תואם את תקופת החברות. לא תותר כניסת חבר לחדר הכושר ללא הצגת תג – תהיה הסיבה אשר תהיה, תג הזיהוי האישי (צ'יפ) הניתן למנויים הינו אישי ולא ניתן להעברה. העברת התג לאדם אחר תגרום להפסקת חברות מיידית בחדר הכושר ללא החזר כספי
1.7 הנהלת המרכז שומרת לעצמה את הזכות לסגור את חדר הכושר כולו או חלקו בפני החברים לצורך אחזקה שוטפת, אירועים מיוחדים, שיפוצים, וכו' לפרק זמן מצטבר של עד 30 יום לתקופת חברות לא כולל חגים וימי זיכרון. ללא צורך לפצות על כך את חברי הקאנטרי.
1.8 כללי החברות ניתנים לשינוי בכל מועד שהוא עפ"י ראות עיניה הבלעדית של הנהלת המרכז. ההנהלה תדאג להביא לידיעת החברים את השינויים.
1.9 חזקה על כל חבר בחדר הכושר כי קרא והבין את ההוראות והכללים ונטל על עצמו התחייבות לנהוג לפיהם. במקרה של קטין, נוטל על עצמו בן משפחה החתום על טופס הרישום את כל המתבקשות מתקנון זה, בן אם הקטין חבר ובין אם לאו.
1.10 הנהלת המרכז רשאית להכניס למתקן אורחים נוספים שאינם חברים בחדר הכושר. הנהלת המרכז שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מכירת המנויים או כרטיסים מכל סיבה שהיא.
1.11 להנהלת המרכז הזכות לקבל או לדחות כראות עיניה בקשות לחברות בחדר הכושר או להתנות קבלתו של חבר לחדר הכושר בכל תנאי אשר יראה להנהלה והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
1.12 התשלום לתקופת המנוי, תחדש מידי חודש באופן אוטומטי, אלא אם נעשתה פניה בכתב עד ה 20 לכל חודש לביטול המנוי. במקרה כזה ישלם המנוי עבור החודש שבו הוגשה הבקשה והמנוי יסתיים בסוף החודש. בכל מקרה שבו הוגשה בקשה לביטול לאחר ה 20 לחודש יחויב המנוי גם עבור החודש העוקב.
1.13 בחדר הכושר מותקנות מצלמות לצורכי אבטחה בלבד.
1.14 המרכז שומר לעצמו את הזכות הן מסיבות ביטחוניות והן מסיבות בטיחות לבצע חיפוש על גופו של אדם ו/או בתיק ו/או בציוד הנלווה של כל אדם הנכנס לקאנטרי.

2. חברות
ההרשמה לחדר הכושר כרוכה בתשלום דמי הצטרפות חד פעמיים, בסכום שייקבע על ידי המרכז . תשלום זה לא יוחזר בכל מקרה.
ימים ושעות פעילות חדר הכושר יפורסמו באתר האינטרנט של המרכז הקהילתי ועשויים להשתנות מעת לעת. כך גם לוח החופשות והמועדים בהם לא יפעל חדר הכושר, או יפעל חלקית. יש להתעדכן באתר המרכז הקהילתי בדבר שעות הפעילות והחופשות
2.1 תג המנוי (צ'יפ) הוא רכוש ההנהלה והיא רשאית להחרימו או להפקיעו או לבטלו עפ"י שיקול דעתה. כל חבר בקאנטרי יציג את תג המנוי עם כניסתו בשערי חדר הכושר. לכל בני משפחה אשר ירשם תדרוש הנהלת המרכז תג אישי נפרד. התשלום עבור התג נכלל בתשלום החד פעמי אותו ישלם המנוי למרכז.
במקרה של אובדן תג הכניסה, יונפק אחד חדש, בעבור 20 ₪ נוספים.
2.2 במקרה של הימנעות מתשלום סדיר של דמי המנוי, יהיה המנוי מנוע מכניסה לחדר הכושר.


3. כללי התנהגות
חברי חדר הכושר לא יורשו להכניס מזון ומשקאות לשטח חדר הכושר.
הכנסת בעלי חיים מסוג כלשהו – אסורה בהחלט.
על המנוי לשמור על רכוש המרכז, ציודו ומתקניו.
יש לשמור על ניקיון חדר הכושר ולהימנע מפגיעה ברכוש וצמחייה.
החברים מתבקשים לא להשאיר בתום הפעילות בגדים, מגבות או כל ציוד אישי אחר בשטח חדר הכושר. אין ההנהלה אחראית לציוד שאבד.
מנויי חדר הכושר חייבים בשמירה על הסדר בחדר הכושר, בהתנהגות הולמת ומכובדת וימנעו מכל הפרעה לניהול סדיר של חדר הכושר. חברי חדר הכושר ימנעו מהפרת שלוות החברים (הפעלת מוזיקה, משחקי כדור וכו' שלא במקומות המיועדים לכך).
בהתאם להנחיות משרד הבריאות חל איסור מוחלט על עישון בשטח חדר הכושר ובסביבתו.






4. חדר כושר
השימוש בחדר הכושר כפוף לתקנון ולהוראות המיוחדות הקבועות במקום ומיועדים לשמור על בריאותם ואיכות החיים של המשתמשים במתקן.
כל חבר מתבקש לעבור בדיקה אצל רופא ולקבל היתר לגבי הפעילויות בהן מתעתד לקחת חלק.
אין חדר הכושר אחראי למעקב רפואי אחר המשתמשים בשרותיו. חתימת המנוי על טופס זה מהווה אישור מצידו שהוא ובני משפחתו שנרשמו עמו, עברו בדיקות רפואיות ומתאימים את פעילותם להמלצת הרופא.
האימון בחדר הכושר, מיועד למנויים בלבד וכניסתם תתאפשר אך ורק בהצגת תג מנוי.
השימוש במכשיר סלולארי בחדר הכושר אסור בהחלט.
אסורה התעמלות בחדר הכושר שאיננה חלק ממכשירים בחדר הכושר.
תקנות אלו באות להוסיף על ההוראות הקבועות במקומות הנ"ל ולא לגרוע מהן.
האימון בחדר הכושר מותנה במילוי שאלון רפואי וחתימה על הצהרת בריאות או המצאת אישור רפואי מתאים, ניסוח רפואי ללא המילים "חדר כושר" לא יאושר, לפי העניין ובהתאם להוראות הדין. האחריות המלאה להמצאת האישור הרפואי חלה על החבר עצמו ועל חשבונו. בהעדר הצהרת בריאות או אישור רפואי מתאים, לא יתאפשר לחבר להתאמן.
לא תותר כניסה לחדר הכושר ללא בגדי ספורט, נעלי ספורט ומגבת.
חובה להישמע להוראות המדריך. שימוש לא נכון יכול לסכן את בריאותכם.
הנהלת המרכז שומרת לעצמה את הזכות להגביל את שעות השימוש במכשירים בחדר הכושר בשעות העומס ומשיקולים מקצועיים.

5.ביטול מנוי
בקשות לביטול מנוי יש להעביר בכתב למזכירות המרכז הקהילתי על גבי טופס ביטול עד ה 20 לכל חודש. במקרה כזה ישלם המנוי עבור החודש שבו הוגשה הבקשה והמנוי יסתיים בסוף החודש. בכל מקרה שבו הוגשה בקשה לביטול לאחר ה 20 לחודש יחויב המנוי גם עבור החודש העוקב.
לא יהיה טיפול בבקשות רטרואקטיביות.


6. מלתחות
יש לשמור על הניקיון ולהשליך את הפסולת לפח.
נא לא להשאיר ציוד ללא השגחה.
יש לשמור על היגיינה אישית. חל איסור שימוש בסכיני גילוח, צבע לשיער, קוצצי ציפורניים, במלתחות ובכל שטח חדר כושר וסביבתו .

7. העדר חתימה על תקנון חדר הכושר , אינה מאפשרת חריגה מהכתוב בתקנון. עצם השתתפות הלקוח בחדר הכושר ומתקניו מהווה את הסכמתו לכל התנאים הנ"ל.

אני מאשר קבלת דיוור ישיר, הודעות ופרסומים שיווקיים באמצעות דוא"ל, מסרונים(SMS) ו/או בכל אמצעי אלקטרוני אחר.
ישנה אפשרות כי לקוחות הקאנטרי ו/או האורחים ו/או המלווים ו/או הילדים יצולמו וייעשה שימוש בתמונות לצורכי שיווק .
הריני מאשר כי קראתי את התקנון והנהלים של חדר הכושר וכי הנני מצטרף לחדר הכושר תוך הסכמה לנהלים אלו ומתחייב לפעול בהתאם לכתוב כאן.
חתימתי מחייבת את כל בני משפחתי הרשומים עמי בחדר הכושר והנני אחראי להתנהגותם. כמו כן ידוע לי כי חברות אינה ניתן להעברה, ביטול או השאלה.





חובה למלא 9 ספרות
חתמו כאן
סמנו V ליד "אני לא רובוט"